Kako si ti

20170920_143237

Uvek me je strah
Da nemam ništa da napišem
Na tvoje
“Kako si”
Koje se pojavi tu i tamo.
Potpuno nesnadjen
Izgubljen.
Na primer,
Udjes u tu jebenu veliku
Američku prodavnicu
U kojoj su razbacane krpe
Na sve strane
Kao da uđeš među kulise
“Hirošima, ljubavi moja”
Uš’o si da kupiš bele čarape
One kratke, do članaka
Jer ti se one sviđaju
A moraš negde da budeš
U pola dvanaest
I ide ti se u vece
A nemaš vremena
Ostavljaš to za neki slobodniji
Trenutak u svom životu
A planir’o si da kupis te čarape
I da brišeš
I onda 45 minuta kasnije
Dolaziš na kasu sa
Dva šešira
Kratkim pantalonama za golf
Šortsom koji košta 45 dolara
I sa tim čarapicama.
Pitaš onu devojku za kasom
Zar nije ovaj šorts 22 dolara
Tako piše tamo
Pokazuješ u pravcu
Neodređenom
Prema crnoj beskonačnoj rupi
iz koje si se tek iskobeljao
“If you take two, second would be 22
They use the tricks all the time”
I evo me s kesama.
Šta ću…
Nešto mislim,
Koji će mi kurac ovi šeširi
Šorts mi je veliki,
Zaboravio sam da sam malo smršao
A ne igram golf.
Ali pantalonice su bile na sniženju
A stežu me malo
Urezuju se u dupe
Zakasnio sam tamo gde sam
Trebao biti u pola dvan’es’
Ljut.
Sludjen svojom nesposobnošću
Da se borim sa mehanizmima
Mikrokapitalizma
Ali eto, to ću ti ispričati
Ako pitas kako si.
Danas.
Slucajno.

 

One thought on “Kako si ti

Leave a comment