Moja majka visoko u oblacima prostire veš

FB_IMG_1500834569700

Ostale su mi samo reči
A moje reči su ništa
I nizašta.
Ako mi noćas ne daš blagoslov
Da udavim ovu tišinu

Sećaš li se T.?
Ja se sećam.
Dnevnika o Čarnojeviću
Ta noć je bila stvorena za krađu
Mrvio sam ti liriku kao hleb

Priču o nesretnom K und K vojniku
Pretvarao u stihove
Britke, ljubavne, ratne
Romaneskne. Divne.

Oprosti mi Crnjanski
ako si negde
I ako opraštaš
Izmrvio bih joj i sebe
Pretvorio u pesmu

Tražio sam te
po nebu Ovom ohajanskom
Dan je opet bio stvoren za krađu
Nema te.
Da protutnjiš
Kao anticiklona moga srca

Jedino,
Moja majka
Visoko u oblacima
Je razapela veš.
Vijori njena crvena haljina

 

3 thoughts on “Moja majka visoko u oblacima prostire veš

  1. Задовољство је шетати овом измрвљеном лириком. Отићи, па се вратити…има пар блогова које волим читати више пута. Овај је, иако тек откривен, високо на листи омиљених.
    Мој утисак је да читам зрелог писца!
    Велики поздрав! ☺️

    Like

Leave a comment